Dag 1 av 23

08Maj12

Nu börjar det. Jag sitter här och hoppas, till skillnad från de flesta andra antar jag, på en riktig regnig maj. För nu är det bara plugg, plugg, plugg som gäller. Inga mer föreläsningar i år. Tenta på fredag, på lördag tar jag mig ledigt, och sen på söndag sätter jag igång med repetition av hela termin 1, hela termin 2, hela termin 3 och hela termin 4. Den 30 och 31 maj är det dags för preklintentan. Jag har fasat för den i två år, men märkligt nog känns det lite bättre nu. Får se hur det känns dag 21. Mormor kommer nästa torsdag och veckan efter åker hon och Knasluvan till Västkusten så jag blir helt själv sista pluggveckan.

Nu du Goliat – nu skall vi fajtas!

4 Responses to “Dag 1 av 23”

  1. Lycka till!

  2. 2 Malena

    Tycker att din utbildning verkar kul och spännande förutom den ”lilla” detaljen att man ska komma ihåg allt och kunna allt! Men lycka till, du grejar det säkert!

  3. 3 Susanna

    Ojoj… Stort lycka till! Men det kommer säkert att gå bra.

  4. 4 Loba

    Hejahejaheja!


Kommentera

