Överraskning!

29Apr12

Vår eminenta Kvantumaffär (där jag gärna tillbringar eventuella lediga eftermiddagar efter duggor och tentor) bjuder sina kunder på Cirkus till det facila priset av 50 pixilurer. Förra året var de redan slut när jag var där, men i år lyckades jag pricka in min duggaeftermiddag precis i fredags när biljetterna släpptes. Efter lite koll med potentiellt cirkussällskap gick jag därifrån med 8 biljetter. Egentligen fanns det en gräns på 5 per hushåll – men det kan vi ju bara inte begränsa tyckte mannen i kassan.

Så idag blev det cirkuspremiär med efterföljande picknick i trevligt sällskap. Kul (men lite långt…) tyckte jag – och KUL (och kanske lite långt…) tyckte Knasluvan.

No Responses Yet to “Överraskning!”

  1. Kommentera

Kommentera

