Bikinivalet och kvalet

24Apr12

Jag har hittat en sajt (tipsad av en klasskompis) asos.com. Där finns det 1443 ”swimwear” till ordinarie pris och 1466 swimwear till rea-pris. En charterresa motiverar väl ett köp av en ny bikini – eller hur? All ledig tid (inklusive Knasluvans tv-tittartid då jag borde plugga) idag har lagts på bikinisurfning.

Av närmare 3000 att välja på hittar jag 4 som jag gillar (typ 1 promille alltså, men det var nog mest för att nästan alla hade små smala byxor, jag vill gärna ha lite rejäla). Men – vilken skall jag välja, jag behöver hjälp. De skiljer ju lite i pris också.

4 Responses to “Bikinivalet och kvalet”

  1. Jag gillar Belle spot – snygg topp och snygga byxor!

  2. Den ”prickiga”. Skitsnygg.

  3. 3 Susanna

    Blå bollarna var finast. Men på god andra plats kommer den randiga tycker jag och den var ju billigast så…

  4. Prickigt ska det va!


Kommentera

