Svalkande

16Apr12

Låter inte det här bra! Från vår nya resa:

Lollo & Bernies glass- och läskkort finns att köpa för ca 100 kronor för alla våra gäster under 12 år. Med kortet i handen kan den unga innehavaren när som helst kvittera ut 10 glassar eller 10 läsk i baren. 

Undrar hur många dagar Knasluvans glass- och läskkort kommer vara.

2 Responses to “Svalkande”

  1. om vi ska på resa till höste måste vi välja samma rsekoncept – verkar ju superbra!
    Budgetera 700 kr glass- och läskkort åt Knasluvan 😉

  2. Förstår att ni ska resa till ett Sunwing och måste bara säga att jag älskar Sunwing!!!! Lollo och Bernie är såååå härliga! Har jobbat flera år på Sunwing Alcudia (receptionen och konferens) och jag tröttnade aldrig på dem. Minidiscot är en höjdare, barnen äter gratis från Lollo&Bernies meny, det finns träning för mamman (om andan faller på) och showerna är superbra. Oj, märker att jag låter som en reseannons men måste bara dela med mig och hoppas ni kommer tycka att det är precis lika bra! Jag blir jättenyfiken på vilket Sunwing ni ska till? (Jag har bara varit på några stycken).


Kommentera

