Löneförhöjning!

23Mar12

Jag måste nästan skratta – vilket schysst företag jag är tjänstledig ifrån. Idag kollade jag på senaste lönebeskeded (där summan är 0 såklart eftersom jag är tjänstledig) och då ser jag att jag har fått löneförhöjning med 600 på min bruttolön. Det tycker jag ändå är våldsamt vänligt.

Väldigt vänligt är det också att få detta svar på sin sommarjobbsförfrågan:

”Hej [Knaslvans mamma]!

 Vi vill gärna att du ”sommarjobbar”. Vilka veckor hade du tänkt dig?”

(Och ja, min sommarjobbslön baseras på min riktiga lön så jag får faktiskt löneförhöjning i praktiken också)



One Response to “Löneförhöjning!”

  1. Härligt!


Kommentera

