Förtydligande

22Mar12

Alltså jag trodde såklart att det skulle finnas Bamseklubb, eftersom det är just så det står på hemsidan. Det var när jag försökte boka den som det framkom att den inte börjar förrän den 15:e. Jag blev såklart helt paff.

Jag skickade ett mail när jag hade samlat mig lite efter besvikelsen – får se om det får någon effekt.

”Hej!

Nu har jag pratat med en representant från er igen och förstått hela sammanhanget. Det finns inte ens någon Bamseklubb att boka från den 11:e. Jag är så OTROLIGT besviken. Jag förstår inte hur följande citat från er hemsida kan tolkas som något annat än att det skulle finnas tillgängligt: ”Bamseklubben för alla barn 3–6 år och Super Kids för barn i åldern 7–12 år finns på plats 11/6–19/8, förbokas hemifrån.”
Att det handlar om avgångar från eller efter den 11:e framgår ju inte på något sätt. Vi hade först planer på att resa veckan innan men valde just denna vecka för att barnklubbarna startade då. Det gjorde vår resa mer än 1000 kr dyrare. Jag fick som svar av telefonisten att det borde jag har förstått när jag bokade eftersom jag inte kunde välja till det då. Men vi reser med en annan familj som inte hade bestämt hur de skulle göra och därför tittade vi inte ens på det då. Om det hade varit så att platserna var fullbokade nu fick jag ju stå mitt kast det förstår jag, men nu känner jag mig verkligen lurad. 
Jag är ensamstående och reser själv med barn och hade verkligen sett fram emot de där timmarna. Men ALLRA tråkigast är det att behöva förklara för barnen, som skall åka på sin första solsemester och sett fram emot Bamseklubben, att det inte blir något….”
7 Responses to “Förtydligande”

  1. 1 Ullah

    Om de har någon skam i kroppen borde de åtminstone ge er kompensation för detta. Dåligt är det verkligen.

  2. 2 Åsa

    Jag förstår att du är besviken. Kram från mej! Det finns ofta ett ”lekrum” för barnen men det är ju inte det samma som Bamseklubben. Ta hand om er, hoppas att ni ändå får en riktigt fin semester!

  3. 3 Tudorienne

    Avboka. Det där är inte ok. Vilket bolag är det?

  4. Men hallå så uselt…

  5. Nu trillade poletten ner i mitt trötta huvud. Det är ju för J-VLIGT!

  6. ska bara säga att det IALLAFALL är helt underbart att vara på semester!

    Värmen, kravlösheten, klapperstensstränder, hav och pooler.

    Även om jag måste säga att det är SUPERLUMPET av dem och jag tycker att de iallafall ska ersätta dig med den extrakostnaden som den senare veckan kostae – så är det verklgen SKÖNT att bara åka bort!!!


  1. 1 Charterdebaklet – upplösningen « knas och kalas

Kommentera

