Våren är här!

01Mar12

– I morgon är det våren, det har Annelie sagt!, förklarade Knasluvan glatt igår efter dagis.

Och idag är det ju i morgon så nu är den här! Tjohej. Lägger dock in en mars-reservation. Jag är inte övertygad.

Andra citat från veckan;

– Du kanske kan hitta det på facebook? 

Kommer inte ihåg vad det rörde sig om och det tog flera sekunder innan jag reagerade. Vet du vad facebook är!?? Svaret blev nej, men han kan uttala det perfekt i alla fall.

– Men SUCKA inte mamma!!

Knasluvan till mig när han insisterade på att ta av både galonisar, stövlar och overall för en snabbkiss vid dagishämtningen, och en lite suck kanske undslapp mig.

– För det är mycket mysigare så tycker jag!

(Ja, jag är hemma och borde tentaläsa, kommer komma igång vilken sekund som helst. Om jag inte kommer på något annat att distrahera mig med förstås)

No Responses Yet to “Våren är här!”

  1. Kommentera

Kommentera

