Det verkar ordna sig!

22Feb12

Har på mail fått löfte om byte av färgen av en leverantör här! Det blir nu mörkblått (som inte kom högt i någons omröstning…). Men det har jag sett i verkligheten och känner mig säker på att det blir okej i alla fall.

Oj oj oj vilket stetoskopdrama!

10 Responses to “Det verkar ordna sig!”

  1. 1 Malena

    Ja men jag sa i alla fall så här sist: ”Annars är marinblått alltid rätt (nu pratar vi främst färg)”.

    Det kommer bli så snyggt till din vita rock ;- )

  2. Åh, jag som älskar det hallonröda, men kunde inte rösta från min numera döda mobiltelefon. Ja, jag får väl bli läkare själv och köpa ett sånt. 😉

  3. SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!

    • Jag hör inte vad du säger! Kan du tala lite högre?

      • NÄÄÄÄÄÄ TYVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kan man inte få större bokstäver (eller jag har inte hittat hur!)

        SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART – men jag kunde säga det LÄNGRE iallafall!!!

        • Ah, nu hör jag. Tyvärr kan jag inte välja all black som jag tror du menar. Själva lyssningsdelen är graverad med mitt namn så man kan bara byta till en annan färg som också har silverfärgade delar. Man byter slangen liksom.


Kommentera

