Aj då…

22Feb12

"Jag är mycket mörkare i verkligheten"

Stetoskopet har redan kommit. Och jag är skeptisk mot färgen! Jag hade hoppats att den skulle vara lite ljusare än den verkade på bilderna men den visade sig vara ännu mörkare! Hmmm, inte så mycket blue över den alls, och inte caribbean heller. Aj aj, Knasluvemamman. Har redan kollat om man får byta färg, och det får man (bra) men då blir det frakt tillbaks till England och sen tillbaks hit igen. Försöker nu övertala en svensk leverantör att vara schyst och byta färg för mig. Parallellt försöker jag övertyga mig själv om att den kanske är ganska snygg ändå. Även om den inte var vad jag tänkt mig.

6 Responses to “Aj då…”

  1. Oj tråkigt!!!! MEN du MÅSTE byta om du inte är nöjd. Du kommer att gräma dig under lång tid annars 😦

    ÅÅÅÅÅÅÅååå du hade ju gjort allt rätt och så blev det fel iallafall 😦

    • hrm – du ville kanske ha support att gilla det mörkare? tyvärr så är du ju supernoga med sådana där små-detaljer – så om du kommer på att det är fint och VERKLIGEN tycker det ska du ju behålla det men annars… hoppas svenska leverantören kan hjälpa dig!

  2. 4 Malena

    Nej men skit också! Det ska finnas en som är mer turkos, det har jag sett på jobbet! Men annars säger jag som gullgossemamman, byt om du inte är helt nöjd! Fast den du nu har fått är roligare än svart i alla fall!

    Lycka till!

  3. Näej va snopet. Byt!

  4. Byt så du blir nöjd!


Kommentera

