Vilket engagemang!

07Feb12

Uppenbarligen är det inte bara jag som tycker det är en viktig fråga det här med färg på stetoskop! Väldigt bra respons på det här inlägget, och nu är Pippigullmamman så otåligt att hon extra skrivit och frågat om resultatet – så här kommer det:

Den populäraste färgen hos Knas och kalas läsare är – tatarataaa:

  • Raspberry och Röd med 5 röster vardera!
  • Strax därefter kommer Plum med 4
  • Caribbean Blue och All Black delar tredjeplatsen med 3 röster
  • Två röster vardera har; Marinblå, Burgundy, Hunters Green och Svart. Men för det svarta har Ullah erkänt att hon röstat 2 gånger, så det kan nog inte räknas som mer än en stark röst, eller möjligen en och en halv.
  • Chocolate har fått en röst.

Och så ett favoritförslag ”Går det inte att få ett fint mönster, blommigt? små elefanter?”  Hade jag valt direkt om det hade funnits!

Så hur kommer jag nu välja? Helt klart är ju att läsarna vill ha något med färg. Men jag är lite rädd att jag skulle tröttna på rött eller rosa, och lila är helt enkelt inte min färg. Mina egna favoriter är All Black och Caribbean Blue, och om man skall gå på färgladast vinner så är det ju helt klart Caribbean Blue som gäller.

Jag återkommer när beställningen är lagd!

Tack för hjälpen,

Knasluvans mamma

One Response to “Vilket engagemang!”

  1. 1 Ett Nytt Liv

    Aha, nu såg jag Hunters Green också. Men Caribbean Blue är snyggare, tycker även en Grön-Fantast som jag.


Kommentera

