Klockan 2-dippen

11Jan12

Tror jag skulle kunna ställa klockan efter den massiva trötthet som infinner sig klockan två varje dag. Idag åt jag lunch lite tidigt så det blev visst en halvtimme tidigare än vanligt.

Måste piggna till. Har femtusen sjukdomar (typ) att lära mig. Tenta på fredag. Huvva! Huvet i en hink kallt vatten kanske?

4 Responses to “Klockan 2-dippen”

  1. Jag brukade köra luft och hoppgitarr till ”I was made for loving you” med Kiss när jag pluggade och Den Stora Tröttheten satte in.

    Testa vetja!

  2. Ta och kolla på en snygg reklamspot på TV så blir du pigg! 😉

  3. Bra tips – prövas imorgon!!

  4. 4 Ullah

    Hemskt råd, men smågodis har funkat för mig när jag måste hålla mig vaken.


Kommentera

