Fråga

07Jan12

Om man är en ensamstående, studerande mamma, i princip utan inkomst, får man köpa en ny platt-TV då fastän man har en fullt fungerande tjock? Bara för att man känner ett starkt ha-begär? Tex efter en sån här?

10 Responses to “Fråga”

  1. 1 yevonde

    Ja det får man. Frågan är ju bara ifall den där har bildkvalité som din tjockis, tveksamt. Jag tycker alla platt-tv apparater har något slags fel i färgåtergivning eller brus. Så om det går på det skulle jag strunta i det 🙂 Min tjock-tv håller på att pajja, jag är lite ledsen äver det. Funderar på att annonsera efter en nygammal tjockis.

    • Du kanske vill ha min! Ja, jag håller faktiskt med. Det skulle nog vara mest för plattheten. Och storleken – så att jag kan ligga i min säng och kolla!

      • 3 yevonde

        haha ja men jag håller med om de argumenten. och att man ofta kan koppla datorn och usb till. Det klår min tjocktv…

  2. ja du får (tycker jag!) det skulle öppna upp massa möjligheter i lägenheten för bättre planering och det är inte så dumt 😀

    är det tenta på G eller har det varit?

    • Visst skulle det bli bra! Det var erbjudande för 4999 häromdagen men jag tänkte jag väntar en dag med att bestämma mig… finns den kvar – skulle inte tro det.!

      Japp tenta på torsdag.

  3. hrm konstig avsändare blev det.. men iallafall…

  4. 7 Ullah

    Jag tycker nog du skall avvakta – är du lika sugen i morgon eller om en vecka?

  5. 9 Malena

    Betydligt smartare att köpa platt-TV nu än när jag gjorde det i alla fall. Jag gjorde det i samband med senaste flytten för 5 år sedan och då var dom faktiskt snuskigt dyra. Exakt samma storlek och modell kostar nu inte ens hälften av vad jag betalade… Nu finns det ju jättefina superduperplatta med vitt, ser ut som en tavla när den sitter på väggen, men näe det får bli om 10 år eller så.


  1. 1 Nää « knas och kalas

Kommentera

