Knasluvans mamma gillar…

22Dec11

INTE! Surfade på min iPhone igår kväll på ”Fråga doktorn-forumet” på Copenhagen Fertility Center. Som man gör en onsdagskväll om man tycker fertilitet är ett särdeles intressant ämne. Jag kan ju också skylla på att jag som medicinstudent har en skyldighet att läsa på i alla möjliga ämnen..

Då händer det. Tummen slinter och jag som aldrig brukar länka på Facebook hade just rekommenderat länken ”Mens efter graviditet”.

Gaaahhhh – jag är på iPhone, vet inte hur man ogillar igen. Snubblar upp ur sängen, halvnaken och halvblind utan glasögon för att leta rätt på min laptop. Tappar den i golvet så batteriet far ur. Fumlar i det igen och snabbare än snabbt är jag uppkopplad.

”Vill du ta bort inlägget och gilla-markeringen?

JA TACK! *torkar svetten ur pannan*

Undrar vad de tänkte mina småttingklasskompisar som var inloggade. Så kan det gå i denna ständigt uppkopplade värld.



2 Responses to “Knasluvans mamma gillar…”

  1. 1 Erika

    Skrattar så jag nästan ramlar av stolen 🙂 tur att det löste sig. Hoppas att inte allt för många hann se din blunder 🙂

  2. 2 Susanna

    Hahaha 😀 Men alltså, jag hatar när minsta lilla gilla-klick på vad som helst genast postas på fejjan. Jag har fått panik några gånger när jag tänkt anonym-gilla lite suspekta saker, men sedan varit tvungen att kolla min fb för att se om hela tjocka släkten fått veta det.


Kommentera

