Inspirerad

06Dec11

Åh, idag åt jag lunch med en före detta kollega. När jag berättade för henne om mina planer för dryga året sen kom det fram att hon hade samma dröm om att bli läkare. Men hon kunde inte se hur det skulle kunna gå till med familj och huslån och så vidare.

Sen dess har jag peppat henne att åtminstone skriva högskoleprovet, men hon har inte kommit sig för, och jag trodde nog inte hon skulle göra det. Förrän nu! Nu är provet gjort och hon kommer i alla fall söka in för att se om hon kommer in. Sen får hon se hur de skall få ihop det. Och jag tycker det är så kul! Jag är ju så glad att jag vågade ta steget och om det hjälper någon annan på traven är det härligt. Jag kommer hålla tummarna!!

No Responses Yet to “Inspirerad”

  1. Kommentera

Kommentera

