Börjar ana oråd

14Nov11

IMT

3 Responses to “Börjar ana oråd”

  1. 1 Ullah

    Nu orkar jag inte undra längre. Vad betyder det?

    • Nämen stackare du, har du hållits på halster en hel vecka :-). Det var bara en kortuppdatering av mitt sjukdomstillstånd där på måndagskvällen. IMT står för Ingen Mer Text. Ledsen att jag inte kunde bjuda på mer smaskiga nyheter nu när du gjorde dig extra besvär med att fråga. 🙂

  2. 3 Ullah

    Haha, så farligt är det inte! Jag minns att jag undrade och sen så undrade jag igen…


Kommentera

