Because I’m worth it!

10Nov11

De här rosorna köpte jag till mig själv efter tentan i torsdags (alltså förra torsdagen). På ICA! Jag är rätt nöjd med kvalitén måste jag säga.Viss blir man glad av lite fina blommor hemma. Och det mesta blir faktiskt lite roligare när man verkligen känner att man unnar sig något extra i en annars relativt strikt budgetsituation.

One Response to “Because I’m worth it!”

  1. Jaa, jag har också bra erfarenhet av Icas rosor. Och ja, smålyx är inte att underskatta alls!


Kommentera

