Läggdags

20Okt11

Varje kväll när jag släcker lampan tänker jag ”undrar när han kommer?”. Sen vaknar jag nästa morgon med två varma fötter som sparkar mig i sidan. Älskade.

3 Responses to “Läggdags”

  1. Åh goa Knasluvan och tack goa doktor Knas!

  2. Åh, så mysigt. 🙂

  3. Tänker precis samma sak varenda kväll! Lilltjejen kommer smygande in till oss varje natt.

    Imorse vaknade jag av att hon trevade med handen över mitt huvud. ”Mamma, är du där?!” ”Hur hamnade jag här egentligen?!”
    Goa, älskade unge…


Kommentera

