Mer skoj på repeat

09Okt11

Vidare på gårdagens tema inser jag ikväll att vi ju har badkarsskojet där Knasluvan lägger sig på magen i badet och jag skall säga ”Nämen vad är det där för en konstig fisk!? Vilken stor fisk det är i badkaret!” eller efter-kvällsbokenskojet då jag säger att nu vill jag bara titta på dig en stund för du är så fin. Då vänder Knasluvan bort huvudet och jag säger ”Nööeeejj!” på ett särskilt sätt och när han sen vänder huvudet tillbaka så säger jag ”Jaaaa!” och så fortsätter vi så tills jag tröttnar (det brukar gå ganska fort)… Knasluvan tycker det är hur kul som helst. Och ÄNNU roligare tycker han det är sen han kommit på att vi skall göra tvärtom. ”Ja” när han tittar bort och ”nej” när han tittar fram. Knasboll.

No Responses Yet to “Mer skoj på repeat”

  1. Kommentera

Kommentera

