The same procedure

08Okt11

Knasluvan har inga problem med upprepningar, vare sig det gäller film eller ”skoj”. Sen en tid tillbaka ser vår pyjamas- och vällingrutin ut som följer; jag tar på kvällsblöjan lägger fram pyjamasen och säger ”Ja den här kan du ju i alla fall INTE ta på dig själv!” Sen går jag till köket och värmer välling och 10 sekunder senare studsar Knasluvan fram överlycklig och pyjamasklädd. Min replik blir då ”Nämen VEM har tagit på dig pyjamasen!!?” ”JAG!!” svarar Knasluvan glatt varpå jag skall spela förbluffad och säga att det tror jag inte på, för att sedan så sakteliga bli övertygad och imponeras. Ja, så repeterar vi det varje kväll. Ofta regisserar Knasluvan det hela redan innan; ”Å så skall du säga VEM har tagit på dig….”

Kul hos Knasluvans!

2 Responses to “The same procedure”

  1. Hahaha, så gulligt!

  2. 2 Malena

    Hade liksom velat trycka på Gillaknappen ;- )


Kommentera

