Lattjolajabanlådan eller antistresstips #1

02Okt11

Jag inser själv att det är något som hänt med mig sen jag fick barn. Jag som tidigare inte ens kunde förmå mig att köpa ny tandkrämstub innan den gamla var absolut, absolut slut. Och nu planerar jag visst som bara den.

Här är en nypåfunnen vana som jag är oerhört nöjd med. De två senaste sommarledigeterna har innefattat var sin runda till Ullared. En heldag med handling av stort och smått, mer eller mindre nödvändiga grejer. Jag har då också passat på att köpa lite billiga leksaker, lagoma att ha med sig när man blir bortbjuden på kalas. Och det börjar dugga tätt med kalajsen nu för tiden vill jag lova. Då kan jag bara dyka ner i lattjolajbanlådan och fråga mig; fiskespel eller Lusen? Och så är det klart!

No Responses Yet to “Lattjolajabanlådan eller antistresstips #1”

  1. Kommentera

Kommentera

