Fy för den lede #2

20Sep11

… vad jag har pluggat idag! Anatomitenta del två imorgon. Fanns visst lite till att trycka in! Uppenbarligen är jag på någon slags manodepressiv roller coaster, för morgonens slående sig för bröstet förbyttes snabbt i panik. Morgontenta i alla fall, alltid något. I morgon hoppas vi på en ny high.

4 Responses to “Fy för den lede #2”

  1. Det kommer att gå bra!
    Lycka till.

  2. Jag tror att det går bra! Du gillar ju detta – d är det lättare att få det att fastna!

    kram och lycka till!!!

  3. Tack hörrni – jag hoppas det går bra. Och jag TYCKER ju att det är kul. Skitkul!

  4. Klart det går bra – du fixar allt!


Kommentera

