I spegeln

30Aug11

Jag suckade djupt igår av någon anledning som jag inte kommer ihåg, men den hade inget med Knasluvan att göra. Då frågar Knasluvan allvarligt:

– Mamma, suckar du för att jag pillar på allt hela tiden?

Gulp. Undrar hur ofta jag tjatar på honom om det egentligen. Har i alla fall förklarat för honom både igår och idag hur BRA det är att vara så där nyfiken som han är. Bara så han vet liksom. Det också.

Just nu: Knasluvan och bästis O hoppar i Knasluvans säng, nakna, det är ju allra bäst att hoppa på det viset. Mig har de skickat ut.



No Responses Yet to “I spegeln”

  1. Kommentera

Kommentera

