Tur att några har koll!

27Jun11

På onsdag fyller Knasluvan 3 år! Eller ja… det är i alla fall vad jag har tänkt och sagt till dagis och så. Men om man skall vara så där jättepetig så är det väl faktiskt i morgon som han fyller. I MORGON skrek jag i telefonen när jag fattade att mormor och morfar var på väg redan idag och inte i morgon för att fira i övermorgon.

Och de har rätt förstås. Och jag som hade tänkt att sitta och bli sentimental i morgon kväll och tänka på hur det var när vi åkte in till sjukhuset hela ligan för tre år sen. Men jag lyckades i alla fall klämma fram lite glädjetårar när jag hetsdammsög för en stund sedan.

Det är verkligen helt otroligt. 3 år.

Och vilken tossig mamma, tur att mormor och morfar har koll!

3 Responses to “Tur att några har koll!”

  1. Haha – ja jag tyckte det var konstigt när du sa att mormor och morfar kommer på tisdag – att de skulle komma på samma dag och överraska efter dagis typ och inte komma dagen innan för att vara med på födelsedagsfrukosten… haha… jaja jag gick ju omkring ett tag och sa att Gullgossen var född den 28:e så det är väl bara rättvist att du tror att Knasluvan är född den 29:e….

  2. 2 Ullah

    Grattis då i lite förskott till hela Knasluvefamiljen! 3 år låter dock väldigt mycket, är du säker på att det är rätt? Du berättade ju bara häromdagen att Knasluvan föddes?

  3. 3 Åsa

    Stort grattis! Hoppas att ni får en riktigt fin dag!


Kommentera

