Men summan är +++

16Maj11

Man kan ju lätt förledas att tro att det här pluggeriet inte är någon bra idé då jag mest verkar skriva om tentaångest och arga mamman. Men det är långt från sanningen. Visst händer det oftare att jag känner mig stressad men jag känner mig jämt lyckligare. Det händer fortfarande flera gånger per vecka att det kommer över mig – jag gjorde det! jag går på läkarlinjen. JAG. Jag skall bli läkare!

Och det känns så rätt. Inte en sekund att jag ångrar mitt beslut.



5 Responses to “Men summan är +++”

  1. Vet du – jag tänker ”ofta” att det är helt normalt att du går på läkarlinjen och skulle vara helt KONSTIGT om du inte gjort det… Att det är SJÄLVKLART att det bor en läkare i dig som ska ta några år på sig att helt komma fram!

    Det är verkligen lika självklart som att du har Knasluvan!

  2. Härligt! 😀

  3. 4 nylsa

    heja dig, du är så modig! Jag blir imponerad varje gång jag tänker på att du går på läkarlinjen!

  4. 5 fixia

    Tycker du är supercool!


Kommentera

