Bara så nöjd…

01Apr11

… att jag efter flera års ”jag borde” faktiskt lämnade extranycklarna till grannarna bredvid för bara ett väldigt litet tag sedan. Det visade sig vara ett högst lämpligt beslut då jag nyss, i denna för mig mycket sena timme och med en sovande Knasluva i vagnen, såg mina tappade nycklar försvinna i glipan mellan hissens dörr och golv. De landade med ett eko på det jag antar är hisschaktets botten. Högst oåtkomliga.

Men – en yrvaken granne senare, och vi ligger nu tryggt i egna sängar.

One Response to “Bara så nöjd…”


  1. 1 Morfar fixar skivan « knas och kalas

Kommentera

