Till mitt hjärta

14Feb11

Till dig som fyller mina dagar med glädje.

Till dig som får mig att skratta högt varenda dag.

Till dig som överraskar med dina finurligheter och klokskaper hela tiden.

Till dig som blivit till en liten person som jag gillar mer än jag trodde möjligt.

Till dig som gör mig stum av lycka och sprickfärdig av stolthet.

Till dig som får mig att tappa andan när jag tänker på om om du inte fanns.

Till dig som jag skulle dö för, men ännu hellre lever för.

Till dig som gör mitt liv så fullt av mening.

Jag älskar dig Knasluvan.

/Mamma

2 Responses to “Till mitt hjärta”

  1. Underbart.

  2. 2 Eva-Lotta

    Underbara ord som jag delar rakt av till mitt eget underverk.

    Fint skrivet!!


Kommentera

