Mantra

03Jan11

Men jag kommer ju få ett jättelångt sommarlov, jag kommer ju få ett jättelångt sommarlov, jag kommer ju få ett jättelångt sommarlov, jag kommer ju få ett jättelångt sommarlov, jättelångt sommarlov, jättelångt sommarlov, jättelångt sommarlov, jättelångt sommarlov, jättelångt….



2 Responses to “Mantra”

  1. Tänker på dig varje dag – och pluggandet— och hoppas det går bra att koncentrera sig!
    Nu när det gått en termin så kan jag inte tänka på dig som annat än läkarstuderande – kan inte komma ihåg att du har jobbat och stått i innan…

    Sommarlovet kommer. och det ska bli suuuuuuuuuuuuuuuuuuperlångt med underbart väder!!!!!!!!!!!!!!

  2. 2 Matti

    Tycker du är cool och riktigt inspirerande. (Jag ska plugga pedagogik på distans under denna termin).


Kommentera

